cillon

Om att sakna

Publicerad 2013-02-25 19:54:03 i Allmänt,

Jag går snart sönder. Jag hatar Bias jobb, jobba en hel vecka, vara hemma ett dygn eller mindre för att sedan åka i jobb igen.
Denhär helgen var han faktist hemma lite längre, men såklart passar de in med mina jobbhelger. Samma sak nä han äntligen får ledig vecka, då jobbar jag å har tagit extra skift den veckan.
 
Men han e endå underbar, älskade Bias.
Han hade fixat hotellrum åt oss förre helgen så vi hade en ordentlig myshelg :
Det finns ingen bättre känsla än när han är hemma. Få känna hans gosiga armar omkring mej om nätterna och hans jävla snarkande. Underbart.
 
Ja. Jag blev änka imorse igen, de e därför jae så deppig. De första dagarna är alltid värst. Bias säger att jag vänjer mej nog tillslut men ännu är det fortfarande lika svårt att krama honom hejdå som de första gångerna.
 
 
Älskar dej Prullin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela